Svensk integration

Jag har aldrig riktigt fattat HippHipp. Jag förstår inte det roliga med skånskan, de taffliga karaktärerna som Tiffany Persson och jag förstår inte heller varför programmet blivit så stort och hypat.

Men i och med den här sketchen så är jag nästan omvänd. Nästan!

Fucking brilliant.

/Bobby

3 svar

  1. Haha….jag älskar Hipp Hipp! Den här ligger i topp tillsammans med Tiffany som försöker bli Viktväktare… ”Jamen hur många points är det i hamburgare? Jaha…. Pizza då? Pommes frites? Jamen vad ska man ÄÄÄÄTA då?!?” (måste läsas på den taffliga skånskan du beskriver) Hahahaaaa……

  2. *asg* Jag är nog nästan omvänd jag med!

  3. Va skönt att jag äntligen har hittat nån som inte heller begriper sig på Hipp Hipp! Jag har känt mig helt utanför när Richard, hans mor och styvfar suttit och skrattat sig blå i ansiktet och jag bara har suttit tyst… Men å andra sidan så fattar dom i din hand inte göteborgshumor och då skrattar jag gott!! 😉

    Fast den sketchen var faktiskt huvudet på spiken!! kul faktiskt!

Kommentera

