Onani

Vi snackade onani medan vi bytte scenkläder en kväll. Efter att vi konstaterat det gamla vanliga om ytliga snacket så slog, vi kallar honom Moondust (jag har alltid velat ge nån ett alias som är supergay), huvudet på spiken.

När man lixom är klar med själva handlingen, då känner man sig lite smutsig. Och dum.

Man tvättar av sig sin skam och förpassar händelsen till bakhuvudet där sådant sparas till nästa utflykt utmed skammens korridorer.

Varför e det så? Varför skäms man? Eller iallafall känner sig lite dum. Är det för att sånt borde man slutat med efter tonåren? Eller för att man förknippar onani med skam rakt av?

Jag tyckte det var en intressant betraktelse i vilket fall.

Jag kom och tänka på det hela därför att… jag såg nått pinsamt på tv. Just det, så var det!

/Bobby

5 svar

  1. Du såg förstås Seinfeld-avsnittet där de slår vad om vem som kan hålla sig längst från att onanera. Ja, det måste varit det. Nåt annat kan det inte ha varit.

  2. Känner sig smutsig och dum? Nä! Bara avslappnad och härligt mosig, nöjd helt enkelt. 🙂

  3. Degbunke: Jag kollar väääldigt sällan på Seinfeld. Väldigt överskattat tycker jag. Så, nej, jag såg inte det avsnittet. 🙂

    MYSLA: gOOD FOR U!

  4. Några hundra år av sunkig kristendomsinfluerad hjärntvätt har kanske satt sina spår?

    Jag vet tjejer som tänker så där jättemycket. Men det är ju ännu mera lite tabu för tjejer. Skitfånigt tycker jag.

  5. Det är skönt att onanera till
    Madicken-bilder…ROOOONK.

Kommentera

