Helvetet

Ikväll har jag haft en sån där kväll ni vet, när inget har gått bra.

Jag har sjungit som en kratta, varit ofokuserad, trött och splittrad. Det var verkligen inget kul idag. Och naturligtvis så var typ alla man kände där och kollade just ikväll. Varför kan man aldrig bara få njuta och bara ha en bra kväll när det väl gäller? Typiskt.

Jag känner mig som världens sämsta.

Avslutade kvällen med att slå min mikrofon rakt över näsan på min kollega så hon var tvungen att springa in i köket och lägga sig ner med is över den, gråtandes med kompresser för att torka upp allt blod. Allt det här MITT under pågående nummer.

Bra, Bobby!  Suck!

/Bob

5 svar

  1. Uuuuh, I know the feeling! Och ju mer man anstränger sig desto sämre går det. Och så försöker man trösta sig med att ”Jamen, min LÄÄÄÄÄgasta nivåå är ju ÄÄÄÄNDÅ så hög!”. Nåja. Ibland får man bara konstatera att man var kass. Och ta revanch en annan dag.

  2. Missade helt mikrofon-incidenten! Vem knockade du?! Märkte ingenting…

    O SÅ illa var du faktiskt inte! I´ve seen worse… 😉

    MOHOAHAHAHAAAA….

    PUSS!

  3. Oj, nu tycker jag synd om dig… Trots att jag inte vet vem du är, eller nånting…
    Käka godis och gå och lägg dig tidigt, det är mitt tips!

  4. Jadu.
    När jag var ledarskribent brukade min chefred säga: Man är aldrig bättre än sin senaste ledare.

  5. Äsch vet du vad! Det var en superkul kväll, och du var intet mindre än underbar. Det var för övrigt jag också, även om en viss liten ekorre kan tänkas ha delade meningar om det…

Kommentera

