Makin’ Vindaloo

Porren frodas i hela världen. Till och med i Bangladesh.

Där tar den sig dock ett… annorlunda uttryck.

Det är något av det sexigaste jag någonsin sett. Eller nej, jag ljög.

/Bob

5 svar

  1. Ehum.

    Och du är utmanad. Igen.

  2. försöker fortfarande skrapa upp min haka från golvet! Guuud va kul….

  3. Är det porr? Musikvideo? Sketch? Jag kan inte bestämma mig…

  4. Underbart! Jag måste sno.

  5. Otroligt erotiskt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tror jag måste sätta på sitarmusik och humpa min soffa.

    När de piskade varann med halm, det var grymt. Och när hon juckade över flodbåtspinnen… wow. Sex kommer aldrig vara detsamma igen.

Kommentera

