Facebook

Jag har 435 kompisar.

Och det är bara de personerna som har facebook. Det är helt sjukt! Hur kan jag hunnit träffa alla dessa människor? Hur har jag hunnit med något annat än att bygga nya relationer?

Tänk vad mycket människor man möter.

Men det är inte alla som finns i ens hjärtas facebook. Där minns man bara de som verkligen har spelat roll.

Men det e sjukt kul att se vad ens laktosintollerante granne från 1994 har för sig nuförtiden, det ska jag inte förneka!

/Bobby

3 svar

  1. Ehm… Jag säger inte hur många jag har. Jag låtsas som att jag addar med omsorg, men i själva verket är jag patetisk.

    Men akta dig för att adda för många, man kan bli raderad för spamning då.

  2. Men jag skulle aldrig adda nån som jag inte känner.
    Då förlorar det ju hela sin mening!

  3. Nej, men det skiter facebook i. De ser bara att man använder för mycket bandbredd. En kompis till mig blev raderad därför, men han fick tillbaka sitt konto efter några dar när han muttrat nåt om stämning…

Kommentera

