The Korean C(L)ock Lady

Hahaha!

Att säga L kan vara svårt ibland.

/Bobby

5 svar

  1. Hihi, men jag trodde att L var det ENDA de kunde säga! Du vet, ”Lamlösa” och ”Klanvatten” och sånt.

  2. JAG VET!
    Visst e det strange…
    hm.

  3. HAHAHA…skrattet fastnar lite i halsen…jag har också…..gjort bort mig….villr bara veta om det fanns några svenska kockar på den spanska restaurang där jag befann mig?????????? Servitören tittade väldigt allvarligt på mig…Fina fräste vad säger du mamma???!!!! sedan fortsatte jag på min knaggliga engelska att diskutera balls med servitören……då tog fina resolut över…tur va väl det. Jag får skylla från mig med att allt berodde på attjag behövde diskutera menyn pga av min mat allergi….hmmm

  4. Hahaha!
    Du är för rolig du, Ania!

  5. Min pappa var i Thailand när han fyllde 50 år och han heter Leif och det var någon Thailändare där som frågade vad han hette och pappa svarade och Thailändaren bara aha Reif! Liksom när det väl var ett L i början av ordet så blev det ett R istället, mycket mysko! 😉

Kommentera

