Bloggslut eller Bloggsemester

Vet ni vad.

Jag känner att kvalitén på mitt skrivande har sjunkit nått extremt de senaste månaderna. Och så ska det inte vara. Jag vill vara en kvalitativ bloggare, med massor av åsikter, krönikor och allehanda skoj. Men med mina tre jobb så har jag helt enkelt inte tid för det just nu. Och istället för att skriva lite halvhjärtat lite då och då så tar jag en helhjärtad paus från bloggandet. Hur lång den blir vet jag inte. Tills jag får lust eller tid igen.

Tack till alla er som varit mig trogen och läst mig genom vått och torrt. I´ll be back, men i vilken form vet jag inte.

Kram på er alla!

/Bobby

27 svar

  1. Rent själviskt, suckar jag och ylar neeeej!
    Ska jag putta undan själviskheten (vilket är ett jävla jobb!) måste jag (tyvärr, vadå ”tyvärr”, ok…puttar lite till, då!) säga att jag såklart förstår dig.
    En blogg ska inte vara en börda!
    Så, välkommen tillbaka när du känner för det och i vilken form som helst…
    🙂

  2. Välkommen tillbaka!

  3. *snyft*
    R.I.P., bobbys blogg.vi glömmer dej aldrig.
    men. the bobbys andra shower must go on.

    *snyft*

  4. Kommer sakna dig såklart! Men önskar dig lycka till med alla jobb och ser fram emot din återvändo 🙂

  5. Men inte du också, Brutus. Skärpning i leden, tack!

    Välkommen tillbaka…

  6. Blir tomt…

  7. Vet du, jag borde vara ledsen och sitta med en halvtom vinflaska omgiven av näsdukar och en massa skräpmat. MEN- vi kommer få höra ifrån dig ändå, på ett eller annat sätt i en eller en annan form vilket får trösta oss trogna bloggfans/vänner och jag vet ju var din brevlåda bor 😉 Stor lycka till med allt!
    /Sara

  8. NEJ, du får inte… suck.. jag kommer att gå in med jämna mellanrum och kolla om du är tillbaka 🙂 . Ha det så bra! Vila så gott du kan trots dina tre jobb, så du blir fit for fight och orkar fortsätta med bloggen.
    Kram!

  9. UuuUuuÄääää!

    Lycka till och hoppas du gör comeback tvånollnollåtta!

  10. Kära vänner!
    Ni är för fina.

    Och känner jag mig själv rätt så kommer jag definitivt att komma tillbaks med råge under 2008. Jag hinner bara inte just nu. Men var ska jag annars få skriva av mig???

    Så ni hör nog av mig snart!

    Kram

  11. Jamenå. Du också.

  12. *snyft* nu får jag ju helt enkelt ringa dig när jag behöver bobbyfix! 😉 Det är ju ännu bättre! Puss kommer sakna din blogg i alla fall! Pöss*

  13. Kommer sakna dina halv och helhjärtade inlägg, men visst jag förstår. Kramar..

  14. Kommer också att sakna bloggen din.
    Men är det inte så att det florerar en slags utbränning bland bloggare idag? Verkar som att ”alla” som skriver ett inlägg eller flera per dag, så småning får soppatorsk.
    Kanske som du säger ”man måste få skriva av sig” och när man gjort det går man in i väggen….?

    Hoppas lusten återvänder! Ska hålla utkik efter dig!

  15. hmm, stora bloggdöden nu verkar det som. men jag har full förståelse – orkar inte heller skriva mer. mycket bekvämare att luta sig tillbaka och LÄSA istället. 🙂 + dynga in en och annan liten menlös kommentar här å där.

    välkommen tillbaka när du hinner/blir sugen. kramsch

  16. Naw, vad synd! Jag har kvar dig i mina favoriter, kikar in då och då, och hoppas på att du en gång kommer tillbaka!

  17. Ett skriks hörs från de småländska skogarna.

  18. Hohoooo! Ska du inte komma tillbaks snart?

  19. Jag tycker att han åtminstone kunde ha varit in och önskat oss God Jul och Gott nytt år!

  20. ooooooooooooooch NU är det dags att komma tillbaka…..!! hihi!

  21. *petar på* Jag har sett dig. Jag vet att du lever. Men du envisas med att inte blogga. Det är egoism!

  22. Önskar dig en ”Glad Påsk”, trots att jag håller med Trollhare om egoismen.
    🙂

  23. Sed till o ta en redig paus om det är det du känner att du behöver. Ta sedan och kom tillbaka med nya höriga krafter!

  24. Nu är det dags att börja igen!

  25. Nu är det dags att sätta igång igen!

  26. […] aka Bobbys Bacon, pausade sin blogg 13 november 2007. Trist var det, trist I tell you. Nu kanske han drar igång den, kanske, men tills dess kan man […]

  27. It can be in fact a nice in addition to beneficial piece of facts. My business is pleased that you choose to embraced this helpful info along with us. Be sure to continue to be us all up to date this way. Thanks for giving.

Kommentera

