En ny blogg, en ny tid!

Hej alla gamla läsare.

Om ni finns kvar det vill säga. Jag ville bara meddela att jag gett mig in i bloggosfären igen, nu i sällskap av två kollegor. Vi gör en humorvideoblogg tillsammans och där kan ni följa oss, två gravt homosexuella musikalartisters, diskussioner, tankar och funderingar om omvärlden.

Den heter Killarna i Logen och finns här.

Så om ni saknat mig, och är sugen på att se hur jag faktiskt ser ut, check it out.

Det var det hele!

Take care!

/Bobby

Ett svar

  1. […] aka Bobbys Bacon, pausade sin blogg 13 november 2007. Trist var det, trist I tell you. Nu kanske han drar igång den, kanske, men tills dess kan man följa honom i Killarna i logen. Vi gör en […]

Kommentera

