Pungrakning med Veet

Jag gör detta as I write:

Kl 22.35, Etapp 1, tankar innan:

Jag ska nu applicera krämen. Jag har för länge sedan slängt bruksanvisningen så jag får bara kladda på så gott jag kan. Hur svårt kan det vara? 6 minuter ska det vara på, max. Here we go.

Kl 22.40, Etapp 2, appliceringen:

Var ska jag göra av snoppen??!!! Den dinglar ju ivägen hela tiden och händerna är ju täckta av Veet. Jag får lixom ta tag i den med vristerna och dutta Veeten på pungen med små vingliknande rörelser. Snoppen får en halsduk av kräm. Jag tar häcken oxå. Lika bra när jag ändå står här täckt i gegg. Fy fan vad det svider när man kommer nära ”Tha hole”. Ajajaj. Nu har jag lärt mig att man inte ska sätta Veet där när man haft en ”Nr 2” dag och anus är söndertorkat… Och bara sex minuter stod det ju. Det tar ju typ 3 minuter att applicera. Då kommer ju den sidan man började med att vara på för länge?!!! Ahhh! Svider. Spateldags. Wish me luck!

Kl 22.50, Etapp 3, hårborttagningen:

Håret har blivit gummi. Jag håller i skinnet på pungen så att den ser ut som någon exotisk fladdermus och drar med den lilla blå spateln bort håret. Det går lätt. Var gör man av hårgegget? Avlopps-stopp, garanterat. Jag använder mig av massa papper och lixom drar av sörjan på det mellan varven. Börjar se nice ut. Vilken toppen snopp! Men det hår som e kvar, som jag vill behålla, har oxå fått Veet på sig, lixom på topparna. Så nu har jag gummihår lite överallt. Jag rycker loss topparna så gott jag kan. Ser lite cancer-aktigt ut vid roten. Jaja, det får gå. Nu till bakdelen. Jag får stå med ett ben på toasitsen, som om jag skulle undersöka min icke existerande mutta med en spegel, och drar i blindo spateln lite kors och tvärs. Lite otympligt, men jag e ju dansare thank god. Nu e jag klar. Dags att duscha.

Kl 22.58, Etapp 4, duschen:

Det känns som om Veeten har etsatt sig fast i min hud. Nu har jag lixom slemmig ödlehud istället för hårlös porrpung. Men det är ganska säkert inte permanent. Hoppas jag…

kl 23. 10, Etapp 5, summering:

En betydligt hårlösare Bobby sitter framför datorn. Jag e nöjd med resultatet. Men fan, vad omständigt. Kan inte för mitt liv se hur detta skulle vara bättre än en vanlig hederlig rakhyvel. Visst, det e mer safe, men genom åren så kan jag räkna på min hand gångerna som det varit blodutgjutelse där nere. Med Veet så får man ju svett könshår och slemmig ödlehud efter. Då tar jag hellre ett jack nån gång varannat år. Men om jag var tvungen att välja mellan hårig pung och Veet, så skulle jag välja Veet. Punghår e inte så värst fint asså.

There u have it, folks.

23.20, fakta:

Om man fiser när man e nyVeetad i stjärten så smattrar det. Bara så ni Veet.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

32 svar

  1. *skrattar mig harmynt*
    Jag hade på weet aldeles för lääänge på min lilla mus.Blev typ så jävla skinnflådd.Men hårlös iofs.

  2. Haha!
    Precis. Vad är att föredra undrar jag?!

  3. *asgarv* Grattis! Jag överskred nog de där 6 minuterna. Ödlehuden var permanent alldeles för länge, och det sved som faan.

  4. Tack!
    Jag är stolt.

    Nuts anyone??

  5. Det finns en sak som är värre än punghår. HÅR PÅ SNOPPSKAFTET! *kräks*
    Jag blir mest impad av att du fick den där korkade blå spateln att fungera. För mig är den mest användbar som tungskrapa när jag är bakfull…

  6. Hahaha!
    Låter som att raklödder och hyvel e ett bättre alternativ!
    Men grattis till slempungen! Hmm… tror just att ett nytt smek eller öknamn födts! 😀

  7. Hahaha…du ÄR sjuk i huvudet.

  8. Hår på skaftet måste jag hålla med om där, det är inte trevligt. Man har så mycket större risk att få det i munnen.

    För övrigt tycker jag att du borde ha en egen dokusåpa. På HBO.

  9. Tur för mig att mitt ”skaft” är hårlöst nu då. 😉

    Hm. Dokusåpa. HBO. Who´s gonna do the call, u or me?

  10. OMG. Jag inser att jag börjar få konkurrens om att vara mest självutlämnande bloggaren.

  11. HAHAHAHA! Men … alltså … varför? Det finns bara två andra ställen som är värre att applicera Veet på: i munnen och i ögonen. Rakhyvel, torr-rakning is the shit!

  12. Om man aldrig provar så får man aldrig veta.

  13. Moahahaha.
    Du ar en tjej.
    Veet.
    Haha.
    [/queerironi]

  14. Hahaha! Jag hade högläsning för min pojkvän och vi skrattade högt!

  15. Alltså jag är en sån där vax freak.. så fort jag ser ett hår får icke önskat ställe får jag smått Panik (i brist på ett liv kanske). Veet är helt ok men visst det blir lite gummi känsla. Deras vax är därimot grymt så skall du vaxa dig någongång kan jag reka deras produkter.

    Till sist.. fördelen märker du snart. Rakar man sig blir det lätt ”stubbigt” och man måste snart göra om det. Med Veet produkterna blir du lenare och det håller längre.

    Undra om jag kan få spons av dem nu???
    Please Veet..

    Pam

  16. Hm.
    Mjukt luddigt könshår. Som ett porrlamm. Vad vackert!

  17. Tack och bock! Jag har länge tänkt att testa Veet men inte riktigt vågat. Pungen fixar jag hur lätt som helst med hyvel men det är värre med röven. Är livrädd att dra nått jack vid öppningen som blir infekterat och som sen leder till sjukhusbesök med allt vad det innebär av förnedring och proktologer och gud vet allt. Lite sveda är ju inte farligt så imorgon köper jag Veet.

  18. *asgarvar*!! Det dar var det roligaste jag har last pa lange, hoppas att det kanns battre idag! Hade en riktig skitdag fram tills att jag ”ramlade” over din blogg, kanns mycket battre nu – tack=o)!

  19. Jag litar inte på sånt där skit! Det slutar alltid med att man får ta ett varv med hyveln i alla fall 😛

  20. Hahaha! Jag har refererat till dig i min blogg, eller det är svägerskans blogg men jag gästbloggar där. Hoppas det är okej, det var så jäkla kul skrivet!

  21. HAHAHAH! Ohmy, vilket äventyr! 😀

  22. Veete fan om man ska prova, kanske blir så rynkig att man måste gänga på sig kådisen….?!

  23. Mycket intressant att Veeta hur en man gör sig fager. Om två veckor, när hårstubben på skaftet och kulorna är lagom långt, ser jag fram emot ett kåseri med rubriken ”Brazilian Waxing enligt Bobby”

  24. Kära Bobby!

    Du är så jävla sjuk i huvudet att det värmer i hjärtat och tårar bildas i mina ögonvrår.

    Vänliga hälsningar

    Tant Brun

  25. […] » Bobbys Bacon […]

  26. haha, fy fan vad jag känner igen mig. hade dålig mage hela veckan före jag skulle veeta rövan(sönder torkat). Så det sven som uti helveten när jag smackade på det

  27. Bästa måste väl vara o glo på en porrfilm under tiden man veet’ar… dra på en kådis o hålla pungen sträckt.. bäst är faktiskt o låta sin partner hjälpa till.
    Min pojkvän har inga problem me o hjälpa till. Ändå han som ska ha den i munnen i slutändan så han är ju bara gla!

  28. Men äckligt att skriva i bloggen eller vad?

  29. vad köpte du den? jag hittar inte veet produkter i butiker.

  30. Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day.
    It will always be useful to read content from other authors and practice something from other websites.

  31. vad är det för veet, veet for men eller??

Lämna en kommentar