8 saker jag inte ger en chans

Alltid lika härliga SANDRA har utmanat mig. Och jag är ju inte den som säger nej till en utmaning.

1. Bajssex. Jag menar det är bajs… med sex. Usch!

2. Paprika. Satans frukt!

3. Mina grannar. Jag vill verkligen inte lära känna dom. På söndag har vi städdag och jag tänker skita i att komma, och hellre betala den straffavgift man får för att inte medverka, än att umgås med dom. De är creepy!

4. Rosa klädesplagg. Jag har tillräckligt många likheter med en gris. Jag tänker ju inte förstärka dem…

5. Jogga. Inget kan få mig att gå ut och springa. INGET. Jag kör hellre upp kottar i mitt anus.

6. Britney nya singel. Jag hatade den redan innan jag hört den. Jag menar, titeln är Gimme More. ZZzzzz!

7. Alla de ev killar som visar något intresse för mig. Vad kan jag säga, jag e svår.

8. Karaoke. Pay me, då kan jag sjunga.

Jag tackar för utmaningen och skickar den vidare till Micke, Mia och Carro!

/ Bobby

6 svar

  1. Den heter faktiskt Gimme MORE… 😛 Ville bara påpeka det… sen får du tycka precis vad du vill om den, men erkänn att det rycker lite i benen när du hör den?

    I övrigt så måste jag berömma herr bobby för en otroligt beroendeframkallande blog… it’s a guilty pleasure… 😀

  2. Kottar. Aj.

  3. Hm… Vi som var så lika i filmtestet. Här stämmer ju inngenting (förutom vår åsikt om bajssexet då…) Mina grannar satte krokus häromdagen i våra rabatter när de fick några över. Längtar till våren nu. *aaaahhh…*

    Jogga är ju superhärligt! Jag känner inte alls några kottar i mitt arsle när jag skuttar fram med min iPod i öronen. Ja alltså , hörlurarna då.

    Paprika är jag i och för sig kluven till.

    Hoppas vi inte glidit ifrån varandra Bobby Boy…. 😦

  4. Tack, Tommy.
    För rättelsen och för att du gillar min blogg!
    🙂

    Det är rättat nu.
    Och nej, det sprätter inte det minsta i någon lem när jag lyssnar på Brittans singel….

    Sara: Klart vi inte vuxit isär. Bara så där lite olika som är nyttigt för oss. 😉

  5. […] Opassande och Bobby har dattat mig med “Saker jag inte tänker ge en chans”, en dattning som jag antar på […]

  6. inte en chans jag flirtar med dig dårå…

Lämna en kommentar