Inga from Sweden

Ibland blir man så där lite extra stolt över att vara svensk.

/Bobby from Sweden

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

26 svar

  1. vad är grejen med den österrikiska flaggan typ 1.42 in i vidoen?

    men viktigast av allt: VAR ÄR FALUKORVEN? man kan inte vara inga from sweden utan die lederhosen und die meatballs. eller die falukorv.

  2. Men, det e u mer tyskt. Kanske inte falukorrven, men resten.
    🙂

    Tror du inte att flaggan refererar till deras rappare Hans?

  3. […] Inga from Sweden, det här är typiskt svenskt: att lägga in random antiknarkpropaganda på helt irrelevanta […]

  4. Jag får en känsla av att Inga from Sweden egentligen är Inga from Holland.

  5. Det verkar som att dela idén börjat som ett skämt, men bruden verkar ju ta det här på största allvar. Är detta någon nationell kampanj för att marknadsföra Sverige utomlands tro? 😉

  6. Jag vet inte om jag förstår den här sortens humor om det nu är menat att vara kul…. Jag blir mest provocerad! Men så kanske jag är humorbefriad vad vet jag??

  7. ehh dom har ju för fan blandat i hop sverige österrike tyskland…roligare om kört på hela den svenska linjen..eller???

  8. tjejen svensk, killarna andra länder? Fattade jag det som, typ.

    Grymt kul för övrigt.

  9. Precis, tjejen svensk, killarna typ tyska och österikiska.

  10. [audio src="http://www.panoramamusic.org/inga/MyNameIsInga.mp3" /]

  11. 🙂

    http://www.klud.dk/viewentry.aspx?entryid=2169

  12. Varför lägger ni in länkar till videon NÄR JAG VISAT DEN PÅ MIN SIDA????

  13. Han behöver en rejäl…. ja ni vet

  14. Du kan ladda ner den på http://www.tramsmail.se/fil.php?id=7821

  15. Inga är lilla Maria från Uddevalla!!En brud som slitz hittade på krogen.Även känd som Farmen-Maria!!!!!!!

  16. Hej alla barn

  17. ”vad är grejen med den österrikiska flaggan typ 1.42 in i vidoen?”

    Ukraina kallas annars det landet.

  18. Den är inte på riktigt, titta en bit in i filmen så ser ni tecknade gubbar som spelar engelsman och tyskgubbe. Jag visste att det var nått konstigt med Inga from Sweden.
    Ha ha ha!

  19. Vet inte om nån har skrivit det innan … men Inga heter inte ”Inga”, hon är svenska, heter Maria och va med i en svensk dokusåpa för några år sen! Ja, det är ju vägen dom flesta ”stjärnskott” tar nu för tiden 🙂

  20. No to je sila 😉

  21. vad heter inga på riktigt ?? svara fort .P

  22. vad heter hon i efternamn ??

  23. ”vad är grejen med den österrikiska flaggan typ 1.42 in i vidoen?” DEN ÄR FÖR FAN UKRAINSK!!! JÄVLA NOLLA åsiktstorped-micke!!! btw nån som har maries nummer å sheara??

  24. Hon jobbar för övrig i en Vera Moda butik i Uddevalla för de som undrade…

  25. Äntligen en ny INGA VIDEO…

Lämna en kommentar