Dopparedan

Lördag | December 23, 2006

För några veckor sen så frågade en polare till mig om jag hade fått doppa nått på sistone.

Jag hade ju hört uttrycket förr så jag visste ju att frågan var om jag fått knulla något. Det slog mig vilket nasty uttryck det där var. Jag kände mig nästan lite skändad och JAG är inte lättstött. Men det låter så… så… ja, nasty!

Doppa. Att doppa! Det är som om snoppen skulle bli missfärgad efteråt. Som om man skulle doppa den i nått som skulle ge den bestående men. Och så här vid jul så får ju uttrycket en att tänka efter lite… Om julafton är dopparedan, innebär det att man har större chans att få ligga då? Alltså rent teoretiskt… För mig så tror jag inte så är fallet. De jag kommer spendera julen med är mamma, syrran, arga morfar och kålle min goda vän. det skulle ju vara kålle isåfall och han vill jag inte alls ligga med. Vi gjorde nått tappert försök för typ 8 år sen. Jag är ganska säker på att vi inte försöker igen.

Kanske finns det en tomte. Han kanske kan ligga med mig. Eller en nisse… Fan jag skulle nästan nöja mig med en ren. Suck! Imorn är det julafton. Har köpt Orangino, ett skitkul relationsspel. Det kan sluta hur som helst. Och du tomten. Inga fler vantar i år. De tre paren jag fick förra året och året dessförinnan duger än. Bara så du vet…

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar