The Final Countdown

Då är man utmanad. Av Dexo-baby.

Då kör vi.

Tio första

  1. Första bästa kompis: Lina, som jag träffade på öppna förskolan. Hon var blond och dominant.
  2. Första bil: En leksaksbil som man drog bakåt, så flög den fram när man släppte.
  3. Första kärlek: Peter min fritidsledare. Han hade hockeyfrilla. Jag minns precis hur han balle såg ut, enorm tyckte jag. (Jag spanade in den på badhuset när de tog med oss på simskola)
  4. Första husdjur: Drutten, min undulat
  5. Första semester: Vi bilade genom europa. Jag minns inte ett skvatt, var för liten.
  6. Första jobb: Håruppsopare på Salong Panache i Gbg. Jag fick typ 30 spänn i timmen. Jag var barnarbetare, for real.
  7. Första köpta skiva: ”Joyride” med Roxette
  8. Första riktiga kärlek: Nicolas, min första pv. Han gick året ovanför på gymnasiet och jag tyckte han var meningen med livet.
  9. Första piercing: Ögonbrynet. Många följde. Tunga, näsa, bröstvårta och pungen.
  10. Första konsert: Jag minns inte. Är inte konsert-typen. Säkert nått på Liseberg när jag var ett förortskid.

Nio senaste

  1. Senaste alkoholdrycken: Massor med St Tropez på påskafton. Jag blev snorfull.
  2. Senaste bilfärd: Taxi hem i lödags.
  3. Senaste filmen du såg: Latter Days. En ytterst medioker gayfilm. Fast den blonde killen var shaggable.
  4. Senaste ringda telefonsamtal: Till Nordnegern. Men han svarade inte.
  5. Senaste bubbelbadet: Jag hatar att bada. Det är för varmt, känner min helt klaustro.
  6. Senaste kyss: Jake Gyllenhaal och jag. Tyvärr var han inte med.
  7. Senaste gången du grät: När jag såg ”Pans Labyrinth” på bio i fredags. Väääldigt bra film.
  8. Senaste måltiden: Lax, bulgur, keso m mango chutney och majs.

Åtta har du nånsin

  1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej. Och aldrig knullat med heller.
  2. Blivit kär vid första ögonkastet? Njae. Men lite mysklubba har man väl fått.
  3. Fastnat med blicken i någons urringning? Nej. Det är som om mina ögon är allergiska mot tuttar. Jag ser dom aldrig. Kan bero på att de är mig likgiltiga.
  4. Fått ditt hjärta krossat? Ja. Men jag vill inte prata om det! *vaggar apatiskt fram och tillbaka*
  5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej. Jag menar det alltid.
  6. Haft ett one night stand? Vad är det för fråga?! Slå upp SLAMPA i ordboken och jag lovar att det finns en bild på mig bredvid. Svar: JA
  7. Busringt till någon? Yes.
  8. Stulit något? Japp. Jag är från förorten, det var mer som en sport därute.

Sju saker du har på dig just nu

1. Nada
2. Inget
3. Nothing
4. Int nått
5. Nude
6. Adams dräkten
7. Min hud

Sex saker du gjort idag

  1. Skrivit adressändrings-kort
  2. Diskat äckeldisken i min vask
  3. Laddat ner 3 filmer olagligt. *drar efter andan*
  4. Solat, och brännt mig på ryggen. Jag ser ut som en tomat.
  5. Tagit en bild på min snopp med mobilkameran
  6. Gymat. Jag e stor som ett hus.

Fem favoritsaker utan rangordning

  1. Naturgodis
  2. Musikal (jag vet jag är en geek)
  3. Min ipod
  4. Kläderkläderkläderkläder
  5. Min lya

Fyra personer du kan berätta allt för

1. Carro
2. Camilo
3. Kålle
4. Mamma

Tre val

  1. Blått eller rött? Blått. Framhäver mina ögon. *fladdrar förföriskt med ögonfransarna*
  2. Sommar eller vinter? Dum fråga. SOMMAR.
  3. Choklad eller chips? Choklaaaaad. Mmmm!

Två saker att göra innan du dör

  1. Resa runt jorden
  2. Få mitt eget tvprogram

En sak du ångrar

  1. Att jag inte började med gymnastik när jag var liten. Vill kunna göra coola volter and shit.

Ok. Jag skickar detta spektakel vidar till Carro, Mia, Trollhare och Fred

Andra bloggar om: , , , ,

15 svar

  1. Du är grym!
    Puss

  2. Har gjort min nu.

  3. Bra där. Trodde inte du skulle, jag vet att du hatar utmaningar…

  4. Den där var faktiskt lite kul.
    Vanligtvis brukar frågorna vara så idiotiska. Typ ”vilken är din favoritfärg och favorittröja”. Snark.

  5. Uppdaterat frågorna nu Mr-den-blonde-killen-var-shaggable.

  6. […] legend « Vi måste överleva Åh nej inte en lista till! april 10th, 2007 Bobby har utmanat mig och eftersom jag inte har någon egen vilja är jag tvungen att […]

  7. Haha.. det var kul att läsa 🙂

  8. Det är möjligt att dina ögon är allergiska men dina händer verkar emellanåt vara väldigt glada i bröst! I alla fall mina! Hahhaa! You know…. that’s sooo hot…! 😉

  9. Såå… har fixat min!

  10. Punkt nummer 7 innebär att du ska nämna sju saker du har på dig just nu. Den listan gjorde jag för ett tag sen och letade lite i arkivet. 🙂

  11. Jag löste problemet genom att göra en alldeles egen tolkning av den försvunna sjuan. 😀

  12. Nu e den uppdaterad. Tack alla för att ni löste problemet med sjuan. 🙂

  13. Du är utmanad! Kolla; http://matildamatsdotter.blogspot.com/2007/04/utmaning-av-punaniii.html

  14. Ah, tur att jag missade sjuan. Jag skulle nämligen ha svarat precis samma sak…

  15. Haha du e ju rätt skön typ…kommer tillbaka och läser mera..

    Ha de gott

Lämna en kommentar